HB D418 jau liepos mėnesį

July 10, 2018 12:49 pm

Nepameluosiu sakydamas, kad HB D413 modelis yra vienas tvirčiausių ir greičiusiu 1/10 Buggy modelių duobėtose ir mažą sukibimą turinčiose trasose. Ši važiuoklė buvo pagaminta dar 2013 metais. 5 metai ir tik dabar nuspręsta atnaujinti šią jau istorija tapusia važiuoklę.

Pristatau D418. Negaliu sakyti, kad turime tą pačią D413 bazę – pakeitimų kur kas daugiau nei jų gali atrodyti. Tačiau atrandame ir nemažai tų pačių detalių nuo senosios versijos. Naujoji važiuoklė yra universali, pritaikyta tiek kilimui, tiek bekelei. Tuo tarpu D413 buvo pritaikyta tik bekelei ir ant kilimo jausdavosi prasčiau už kitų gamintojų važiuokles.

Mano nuomone, toks važiuoklės konceptas šiai dienai yra universaliausias. Xray, AE, Losi ir kiti gamintojai siūlo skirtingas važiuokles kilimui ir bekelei, kas kainuoja iš ties didelius pinigus, kadangi tenka pirktis dvi atskiras važiuokles. O važiuoti su kilimui pritaikyta važiuoklę bekelėje, yra beveik neįmanoma ir atvirkščiai. Žinoma, galima nusipirkti atskiras dalis, kurios kiliminį ar bekelės modelį paverčia atvirkštinių variantu, tačiau kas kartą keisti šias dalis modelyje – vargas.

D418 modelyje galėsime reguliuoti modelio dugno standumą varžtais, prisukdami atitinkamas detales, kurios leis dugnui daugiau ar mažiau sugerti trasos neligimus. Turėsime ir unikalų galinį bokštą, kuris leis keisti amortizatorių kelią, prisitaikant prie trasos neligumų. Pabrėžtina, kad galiniai amortizatoriai yra gerokai trumpesni, kas reiškia agresyvesnį galo valdymą. Priekinis svorio centras ir komponentų išdėstymas paimti iš E817 versijos modelio, todėl stabilumo turėsime labai daug.

Aplamai, D418 lyginant su D413 bus šiek tiek žemesnis, siauresnis, ilgesnis ir sužemintu svorio centru. Tokie pakeitymai labai smarkiai įtakos modelio valdymą posūkiuose – naujasis modelis juos įveiks kur kas greičiau.

Pagerintas ir kai kurių komponentų prieinamumas, naujame modelyje išimti centrinį diferencialą pakaks atsukus vos 4 varžtus.

Nepaslaptis, jog orginalios komplektacijos modelis kilimui reikalaus kelių dalių įsigijimo, tačiau kol Lietuvoje neturime kilimo, tai mums neaktualu.

Pakeitimai:
Vienos dalies JC kįbulas
Naujos formos galinis sparnas
Naujas galinio sparno tvirtinimas
Naujas priekinis bokštas
Naujas galinis bokštas
Naujas aliumininis dugnas
Naujas komponentų išdėstynas
Nauji priekiniai ir galiniai amortizatoriai
Priekiniai reguliuojami c-hubai
Gretas centrinio difo priėjimas
Naujas servo mechanizmo tvirtinimas
Kietesnio mišinio priekinės ir galinės šakės
Nauji karboniniai bokšto tvirtinimai
Nauji dugno šonai
Begalė naujų tuning dalių


© Aidas Vaičiukynas 2016 - 2024