November 13, 2017 9:52 am
Priekinį sparną (aptaką) jau esame pripratę matyti 1/10 modeliuose – taisyklės tai leidžia daryti. Tačiau galima apeiti taisykles ir 1/8 klasėse, kur priekinis aptakas nėra leidžiamas. Ką darome? – ogi perkame tokias kėbulo dalis (pavaizduota nuotraukoje). Žinoma, turime jau ne tokį ir didelį “sparną” tačiau šiek tiek prispaudimo priekyje išgauname.
Nerekomenduoju darytis patiems, ar bandyti uždėti didesnį – galite būti paprašyti jį nuimti/ neprileisti prie varžybų
Ką duoda priekinis aptakas (pliusai ir minusai):
– Priekis nekila tiesiojoje, važiuojant pilnu greičiu. Todėl turime šiek tiek daugiau pasukimo lekiant pilnu greičiu.
– Naudojamas vėjuotą dieną, kad iš po tramplynų modelis leistusi priekiu, o ne galu.
– Naudojamas greituose posukiuose, kai truksta šiek tiek priekinių ratų sukibimo.
– Sumažina maksimalų greitį – tačiau tai beveik nejuntama.
– Smūgių atveju labai lengvai sulaužomas.
Ar verta naudoti: jei konkurentai “lipa” tau ant galinio sparno vėjuotą dieną Utenoje – verta. Kitais atvejai priekinis aptakas nelabai pasiteisino. Dar, dar Jakuose iš po tiesiujų jo norėtusi – kitur trasa tiesiog per lėta, kad pasijaustų koks nors pranašumas.
Straipsnio autorius: Igoris Vilčinskas [IgaRC]