November 10, 2017 2:09 pm
2017 sezonas Lietuvoje jau pasibaigė, tačiau pasaulio mastu, jis dar tik užsibaiginėja. Variklių gamintojai nesnaudžia ir pristato naujus variklius 2018 metams. Trumpai apie tris naujai pristatytus variklius:
FX K501R HUDY gamintojo kurinys. Kas dar nežino, tai Europoje (Slovakijoje) modelių, variklių, dalių ir daug daug priedų gamintojas. Varikliu serija pradėta gaminti visai neseniai, vos prieš kelis metus, tačiau savo vardą jau spėję parodyti varikliai. Kaip privalumą būtiną pabrėžti kokybę – visos variklio dalys yra iš geriausių medžiagų, krupštus atrinkinėjimo procesas ir detalių tikrinimas leidžia į rinką tiekti vienus iš kokybiškiausių variklių.
Šis variklis skirtas 1/8 Nitro modeliams. Dėl turimų 5 portų šis variklis tinka tiek buggy, tiek truggy modeliams. Norėčiau išskirti tik sąlygas, prie kurių šis variklis atitinkamai turėtų būti naudojamas Buggy modelyje bei Truggy. Buggy modelyje reiktų naudoti, kai turime nedidelę trasą, kur reikia gero sukimo momento (rovimo iš vietos) arba trasoje, kur tramplynai iškart iš po posūkio. Truggy modeliuose šis variklis turėtų būti naudojamas ilgose trasose, kur šuoliai vyksta tiesiosios gale ar viduryje.
Gamintojas šiam ir visai savo variklių linijai siūlo labai plačią aušinimo galvų gamą. Taip, to dar neturi nei vienas gamintojas, tad papasakosiu šiek tiek plačiau. Šiai dienai siūlomas papildomai 3 aušinimo galvas, neįkaitant standartinės. Visos šios galvos turi skirtingą aušinimo plotą, kas leidžia efektyviau aušinti variklį esant tam tikroms oro sąlygoms. Karštą dieną naudojama standartinė aušinimo galva, kai šaltą dieną, rekomenduojama naudoti kur kas mažesnį plotą turinčią aušinimo galvą. Įdomu, tiesa?
Laukime ir dar dviejų variklių versiju su 3 ir 7 portais.
Daugiau informacijos apie variklį:
REDS WR7 Diamond
Italų kurinys. REDS gamintojas jau seniai žinomas VDV (vidaus degimo variklis) rinkoje, kaip vienas iš lyderių. Žinoma, kaip ir visi, REDS visai neseniai atrodo išgyveno labai sunkius laikus, o dabar smarkiai atsinaujinęs užimą vis didesnę pasaulio rinkos dalį. Tai trečias Diamond serijos variklis turintis 7 portus. Neseniai buvo išleisti ir 3 bei 5 portų varikliai. Kaip ir prieš tai, variklis skirtas 1/8 mastelio modeliams. Šis, turintys 7 portus, labiau tinka Truggy modeliams, tačiau atitinkamomis sąlygomis gali būti naudojamas ir Buggy modelyje.
Atkreipkite dėmesį į variklio karburatorių – ar nieko neįprasto nepastebėjote? Tai REDS variklių požymis. Patogu ar nepatogu – palieku spręsti jums patiems.
Daug detalių apie šį variklį kol kas nėra paskelbta, tačiau tai tikrai netrugdo į perkamiausių variklių sąrašą įtraukti šį kurinį. Pastaruoju metu visi variklių gamintojai siekia išgauti kiek įmanoma didesnę kuro ekonomiją (dar prieš 5 ir daugiau metų) gamintojai stengėsi padaryti kiek įmanomą galingesnį variklį, o ekenomija buvo trečiame ar net dar žemesniame plane.
BULLITT B-222
Vos prieš kelias savaites debiutavęs variklis. Kas prisimena B-217 variklį, jau dabar žino, apie ką kalbu. Tai vidutinės klasės variklis, todėl ir jo charakteristikos bus žemesnės nei prieš tai buvusių variklių. Tačiau, tai nėra minusas. Kaina tikrai patraukli – 250€ vietoje 450€ ar 500€ tikrai džiugina. Iš patirties sakau, kad su tokiu varikliu galima laimėti ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje ir toje pačioje Baltijos taurėje. Variklis galbūt negeneruos didelės kuro ekenomijos, ar galios, tačiau tai leidžia važiuoti labai stabiliai. Trukstant valdymo įgūdžiams, galingą variklį išvaldyti yra sudėtinga, tuomet nėra pažabojamas visas potencialas, o draugas su silpnesniu varikliu tave lenkia, vien dėl to, kad jis gali važiuoti lengviau – modelis neslidinėja posūkiuose dėl mažesnės traukos iš vietos, o tiesiojoje šis variklis suksis taip pat, kaip ir variklis už 500€. Tad ką rinktis – sprendžiate Jus.
Pats gamintojas variklių negamina, tiesiog “klijuoja” savo lipduką. Visi varikliai yra gaminami Japoninoje O.S. gamykloje. Tad kokybė ir patikimumas aukščiausiame lygyje.
P.S. čia neturėsime keramikinių guolių. Aš šį variklį rekomenduoju naujokams nitro klasėje, kai variklio reguliavimas nėra įprastas reikalas, o ir norysi pradžioje turėti kokybę bei per daug už tai nesumokėti.
Daugiau informacijos apie variklį:
Straipsnio autorius: Igoris Vilčinskas [IgaRC]