Kyosho griebiasi šiaudo

August 28, 2018 12:30 pm

Japonų gamintojas pasižimintis aukščiausia kokybe ir aukščiausiomis kainomis už važiuokles, šiuo metu išgyvena sunkius laikus. Pačią gamyklą jau refinansavo didžiausias Japonijos bankas, o tai reiškia, kad Kyosho jau buvo ant uždarymo ribos. Dabar jau negalima daryti klaidų ir štai yra pristatomas RTR tipo Kyosho Inferno MP9 TKI4 modelis. Tai iš dalies profesonali važiuoklė su kai kuriais pataupimais, pvz. priekinis ir galinis bokštai yra plonesni, dugnas nefrezuotas, prastesnės kokybės varžtai ir guoliai ir dar keletas silpnesnių detalių.

Kol kas dar neatskleidžiama kaina, tačiau žinant Kyosho – ji negali būti maža. Todėl lyginant su kitais gamintojais, manau, kad šiam modeliui konkuruoti dabartinėje rinkoje bus labai sunku.

Tačiau iš kitos pusės, tai iš dalies tinkamas modelis varžyboms. Ypač naujokams, kai dar nereikia galingo variklio ir galimyės šokinėti per sudėtingus tramplynus. Ateityje pasikeitus keletą dalių, ši važiuoklė taptų 95% profesonali, o įstačius į ją profesonalų variklį pvz. O.S. B2102, galima būtų kovoti ir dėl prizinių vietų.


© Aidas Vaičiukynas 2016 - 2025