November 30, 2017 9:41 am
LRP 2017 metų viduryje pristatė naują X22 elektrinį variklį skirtą 1/10 on-road ir off-road modeliams bei Flow X greičio reguliatorių. Variklis ir ESC pasiteisino, jau laimėtos ne vienos svarbios varžybos. LRP gamintojas aplamai variklių, greičio reguliatorių ir akumuliatorių srityje yra labai pažengęs – jų produktai visuomet aukštumoje. Tai ko neturi kiti gamintojai, LRP visuomet turi. Štai, papildomai galima įsigyti 4 papildomus, skirtingą magneto ilgį turinčius rotorius.
Trumpiausią magnetą turintis rotorius (12.1mm) leis pasiekti maksimalius sūkius. Su šiuo rotoriumi modelis startuos itin švelniai. Tokį rotorių reiktų rinktis ilgesnėse trasose, kur nereikia staigaus įsibėgėjimo. Variklis dėl aukštų sūkių šiek tiek kais labiau nei su kitais rotoriais. Ilgiausią magnetą turintis rotorius (13 mm) naudojamas trumpoje trasoje, kur daug didelių, staigių tramplynų. Modelį būtina sureguliuoti tokios didelės traukos iš vietos “atlaikymui”. O stabdžiai su didžiausiu rotoriumi bus itin jautrus bei staigus.
Lietuvoje, aš asmeniškai, naudočiau 12.3 mm arba standartinį 12.5 mm rotorių. Utenoje ir Kaune 12.3 mm, Jakuose 12.5 mm.
Straipsnio autorius: Igoris Vilčinskas [IgaRC]