May 15, 2018 8:15 am
Jums reikės:
Variklio.
Gamyklinio kuro (Nitrometano kiekis nesvarbu).
Temperatūros matuoklio (pageidautina).
Šildytuvo (feno, pramoninio feno, dujinio šildytuvo).
Žvakės pakaitintojo.
Egzistuoja keletas galimų variklio pridirbimo būdų, dauguma gamintojų dėl paprastumo tiesiog rekomenduoja laisva eiga išdeginti porą bakelių kuro ir važiuoti ramiai pirmus kelis kartus. Žmonės, kurie nori tausoti ir rūpintis savo varikliu galimas kitas, kiek profesionalesnis kelias.
Prieš pradedant:
Įsitikinkite, ar gerai uždėtas, priveržtas ir suteptas oro filtras.
Patikrinkite ar servo mechanizmas sujungtas su variklio karbiuratoriumi ir pastarasis yra uždarytas.
Įsitikinkite, ar variklio karbiuratoriaus reguliavimai yra gamykliniai (žiūrėti variklio instrukcijoje).
Deramai sureguliuokite užvedimo dežę (jeigu naudojate virvutę ar roto-start sistemą – praleiskite šį punktą
Pakraukite žvakės pakaitintoją.
Teorija:
Įdėja yra gana paprasta – dėl variklio konstrukcijos, jo kompresija mažėja varikliui šylant. Varikliukas labiausiai dyla šalto užkūrimo metu, kuomet jis stringa viršutiniame kompresijos taške. Dėl didelės mechaninės trinties labai kenčia švaistiklio įvorė ir alkūninio veleno pirštas, ko pasekoje šie elementai greitai sudyla. Norint to išvengti, rekomenduojama variklį pašildyti iki jo darbinės temperatūros, prieš kiekvieną užvedimą – iki 90-100 laipsnių.
Eiga:
Galima vadovautis ir įprastu principu – tiesiog užkurti šaltą variklį ir palikti jį dirbti pakeltą ant stovelio kuriam laikui, bet jeigu norite, kad jūsų variklis ilgiau tarnautu – naudokite aukščiau aprašytą būdą.
Nepamirškite:
Vadovaukitės sveika nuovuoka (klausa) reguliuodami variklį.
Optimali variklio temperatūra skiriasi nuo variklio sudilimo, gamintojo ir kitų faktorių, bet niekad neturėtų viršyti 140 laipsnių. Optimalu 100-120 intervale.
Melsvas dūmas iš išmetimo vamzdžio turi būti regimas visada.
Reguliariai aptarnaukite oro filtrą – rekomenduotina jį pakeisti ir sutepti tepalu.